مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 07:352021-12-26سياسي

مخالفت مجلس با افزایش دوران بازنشستگی 


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: اختلاف طبقاتی در کشور غوغا می کند و ضروری است هر چه سریعتر با راهکاری مناسب فاصله ایجاد شده را ترمیم کنیم.

- حجت الاسلام سید کاظم موسوی پنجم دی ماه در دیدار مردمی خود در اردبیل اظهار کرد: کمیسیون های تخصصی مجلس به ویژه کمیسیون اقتصادی کار بررسی بودجه 1401 را آغاز کرده و ما امسال با حساسیت ویژه بودجه را برای رسیدن به یک عدالت واقعی در توزیع منابع مورد توجه قرار خواهیم داد.

وی تصریح کرد: به هیچ وجه جایگاه فعلی استان اردبیل در نظام بودجه ریزی قابل قبول و پسند ما نیست و قطعا تلاش خواهیم کرد تا شاخص بهره مندی استان را از منابع و ردیف های ملی ارتقا داده و این استان را در ردیف 15 استان برتر کشور در جذب بیشترین منابع قرار دهیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: رتبه بیست و پنجم استان اردبیل در توزیع اعتبارات قابل قبول نیست و ما با تشکیل جلسات مستمر همراه با رییس سازمان برنامه و بودجه تلاش خواهیم کرد تا در این بخش شرایط مطلوب تری را به وجود آوریم.

حجت الاسلام موسوی در مورد ارز ترجیحی و حذف آن افزود: بخش عظیمی از نمایندگان مجلس مخالف ارز ترجیحی هستند و بهتر است به جای آن غیر از کالاهای ضروری مردم به ویژه گندم و دارو، در سایر بخش ها یارانه به مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت مجلس با افزایش دوران بازنشستگی 

مخالفت مجلس با افزایش دوران بازنشستگی